dijous, 10 de juny del 2010

Una setmana sense cobertura


Una setmana duen els clients de Yoigo i Movistar d'Alfondeguilla sense servei mòbil, els usuaris del qual s'han posat en contacte en diverses ocasions amb els departaments d'atenció al client d'ambdues companyies sense que es done solució satisfactòria a la situació.

El servei s'ha anat interrompent en repetides ocasions des de la vesprada del dijous 3 de juny. Des d'aleshores els abonats d'ambdues companyies estan sense servei mòbil.

Des de l'ajuntament d'Alfondeguilla s'han posat en contacte amb la companyia Movistar, propietària del mòdul que envia el senyal fins a la xicoteta localitat de la Plana Baixa i que presta cobertura a Yoigo, assegurant que "estan reparant la situació". Per la seva banda, des del servei d'atenció al client de la companyia Yoigo han informat de l'existència d'un panal d'abelles en el mòdul que està causant els problemes.

De moment, els veïns s'estan plantejant la possibilitat d'unir-se en grup i sol·licitar junts la baixa d'ambdues companyies per incompliment de servei.